Zakopane z drona / Zakopane dron

„ Bo Dron Photo nie próżnuje,

i po kraju podróżuje „

Tym razem zapraszamy Was na wycieczkę do nocnego Zakopanego oraz słynnych Krupówek, czyli Zakopane z drona oraz Krupówki z drona.

Nie mogliśmy się powstrzymać by nie wykorzystać kilku dni wolnego i nie wyruszyć na jakąś krótką przygodę. Tym razem trafiliśmy do pięknego Zakopanego. W poprzednim artykule wykonaliśmy obszerną relację z Doliny Chochołowskiej (http://dron-photo.pl/wiosna-krokusami-sie-objawia/ ), a naszym kolejnym celem było wykonanie ujęć Zakopanego nocą oraz Krupówek nocą.

Tak więc gdy nastała noc, około godziny 22 wyruszyliśmy na nocne „łowy”. Naszego drona rozłożyliśmy kilkaset metrów od wejścia na Krupówki i po krótkich oględzinach terenu ruszyliśmy sprzętem ku górze. Jak zwykle widok był niesamowity. Miasta nocą robią największe wrażenie. Zakopane z drona wygląda rewelacyjnie oświetlone licznymi latarniami. Dodatkowo światło dawały uliczne ozdoby oraz wiele oświetlonych hoteli. Zakopane nocą to piękny widok i widać, że miasto to nigdy nie śpi.

Zakopane z drona / Zakopane dron Zakopane z drona / Zakopane dron Zakopane z drona / Zakopane dron

Następnie dronem ruszyliśmy w stronę Krupówek i znajdującego się na ich dole Kościoła Najświętszej Rodziny. Jak możecie zaobserwować na zdjęciach Kościół ten jest oświetlony w całości pięknym jasnym światłem, który wyraźnie wyróżnia się na tle reszty Krupówek nocą. Jednakże cały deptak z góry wygląda wyśmienicie. Krupówki z drona prezentują się rewelacyjnie, oświetlone licznymi ozdobnymi lapami, które są ich piękną ozdobą. Lampy te dodają deptakowi całego uroku. Musimy przyznać, że Krupówki nocą skradły nasze serca. Co innego spacerować nimi, a co innego zobaczyć to jak wyglądają z lotu ptaka i to w dodatku nocą.

Zakopane z drona / Zakopane dron

Będąc w górze udało nam się również wykonać kilka zdjęć Zakopanego z drona w tym samym miejscu, dzięki czemu powstał gif. Czy taka forma obrazu również się Wam podoba?

Mamy nadzieję, że zdjęcia Zakopanego nocą oraz Krupówek nocą spodobają się Wam. My jesteśmy z nich bardzo zadowoleni i cieszymy się, że pogoda pozwoliła nam na ich wykonanie.

A jeśli komuś z Was podobają się nasze prace i jest chętny do podjęcia współpracy z nami to zachęcamy do kontaktu. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje! ☺