W góry wiosna już zajrzała, krokusami się objawia!

„ W góry wiosna już zajrzała,

krokusami się objawia „

Jakiś czas temu w Polskie góry zajrzała wiosna. Szlaki powoli wypełniają się miłośnikami górskich wycieczek, a pozostały śnieg delikatnie skrzy się w promieniach słońca.

Koniec marca to czas, gdy w Polskich Tatrach zaczynają kwitnąć krokusy. Miejscem gdzie jest ich najwięcej, oraz gdzie najchętniej wędrują turyści by zobaczyć „morze” fioletowych kwiatów to Dolina Chochołowska. Ekipa Dron Photo nie mogła przegapić okazji zobaczenia tego wyjątkowego widoku i również ruszyła na szlak z pełnym sprzętem by uchwycić obiektywem aparatu te drobne i piękne kwiatuszki.

Do Doliny Chochołowskiej wyruszyliśmy dosyć rano bo już o 7.30, gdy słońce budziło się ze snu. Pogoda była rewelacyjna, a niebo bezchmurne. Dzięki temu mogliśmy podziwiać budzące się do życia i zieleniejące się górskie lasy. Wędrowało się nam bardzo przyjemnie i już nie mogliśmy się doczekać, aż naszym oczom ukaże się pięknie pokryta krokusami dolina. Po dwóch godzinach marszu byliśmy zachwyceni…

„Gdy wędrówki kres nastanie,

piękny widok Cię zastanie”

„ O krokusie!”- tymi słowami reaguje każdy, kto zawędruje do obsianej krokusami Doliny Chochołowskiej. Gdzie nie zwrócić dookoła „morze” fioletowych kwiatów. Widok ten naprawdę zapiera dech w piersiach. My już u samego wejścia na dolinę nie mogliśmy się oprzeć tym uroczym, mokrym jeszcze od porannej rosy krokusom, i musieliśmy zrobić kilka zdjęć. Staraliśmy się zrobić ich jak najwięcej i uchwycić ich całe piękno jak najlepiej, by móc pokazać ten widok tym, którzy nie mogą tam być.

Jednak na samych fotografach z tego miejsca nie poprzestaliśmy i za pomocą aparatu oraz rączki z kamerą postanowiliśmy nagrać dla Was krótki filmik z Doliny Chochołowskiej. Krokusy pięknie oddawały swój urok. Film ten pokazuje największe atuty tego miejsca oraz jego wyjątkowość w okresie kwitnienia tych kwiatuszków.

Filmik i zdjęcia to wciąż za mało. Będąc wysoko w Dolinie Chochołowskiej postanowiliśmy wykonać panoramę. Ona najlepiej zobrazuje to jak piękne jest to miejsce. Dookoła fioletowe pola, a w oddali skrzące się śniegiem górskie szczyty. Panorama z Doliny Chochołowskiej zachwyci wszystkich miłośników górskich widoków oraz fanów fioletowych krokusików. Teraz każdy z Was może podziwiać te widoki. Mamy nadzieję, że panorama z Doliny Chochołowskiej była strzałem w dziesiątkę i zadowoli każde oko.

Jesteśmy zachwyceni tym, że mogliśmy być w Dolinie Chochołowskiej, w tym wyjątkowym czasie. Jesteśmy również bardzo zadowoleni, że możemy pochwalić się Wam tak obszerną relacją z tego miejsca. Kwitnienie krokusów to wyjątkowy czas i cieszymy się, że możemy pokazać go tym, którzy jeszcze nie mieli okazji widzieć tego na swoje oczy. Mamy nadzieję, że film, zdjęcia oraz panorama spodobają się Wam, a same krokusy skradną Wasze serca  i zachęcą do odwiedzenia Doliny Chochołowskiej wiosenną porą.

Naszą wyprawę możesz znaleźć również na: